amandaivansson

Alla inlägg den 18 november 2013

Av Amanda Ivansson - 18 november 2013 19:58

Idag hade jag bara 3 lektioner med långa raster i mellan dock, men man fick ju gå hem typ 2 så skit sköönt!! När jag kom hem mötte jag mamma och vi kollade typ på badrum, mindre kul men måste ju vara med och bestämma lite! När jag kom hem åt jag och sen när jag kolla på klockan var den typ 5 så då att jag mig vid datan och lyssnade på musik. Har kollat lite på grejer jag önskar mig, shiit julen är ju snart! Måste handla till alla andra oxå... Jag har en fett skön vecka inga läxor eller prov vad jag vet just nu men alla fall inte den är veckan- softa står på schemat pck vara med kompisar och sånt man inte riktigt hinner när man måste PLUGGA!

Jag kom på det idag att jag tänkte göra ett inlägg på hur jag ska göra pm mitt rum osv så håll utkik och sprid bloggen!

Nu ska jag kolla på tonårsbossen typ och ha det mysigt!

Presentation


Hej! Jag är en glad tjej på snart 14 år. Här kommer ni få läsa om min vardag, outfits, hästar och mycket mer. Så kika in här så ofta som möjligt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards