amandaivansson

Alla inlägg den 17 november 2013

Av Amanda Ivansson - 17 november 2013 21:32

Har inte haft tid och nått att blogga om känner jag.. Iaf i fredags var jag och Astrid i stallet och red vi red typ vid 7 på kvällen vilket var mysigt men ganska mörkt. Vi red i ridhuset och jag tycker det var en av de bästa gångarna jag har ridit Bella, hon går inte i form och sådär men jag har fått ner henne några gånger. Jag ska få testa rida med ett annat träns nån gång när jag kan få hjälp eftersom jag inte har ridit med ett kandar och då kanske hon inte blir så stark. I lördags var det stallet och då red jag Amigo och vi övar mycket på att landa i rätt galopp osv. Sen åt vi luncjåh i stallet och åkte till Pickan och Bella. Igår red vi ut och det var väldigt mysigt. Vi red i skogen och det var en helt grön skog bredvid där vi red med några träd, det var så fint! Hon är ju väldigt stark Bella men väldigt snäll att rida ut på men det kanske blir bättre pm jag får rida med kandaret.
Idag gick jag och Astrid till konfagrejen ( snarare sprang) och det var lite stelt och sådär i början men sen körde vi några lekar och då blev det lite bättre. Jag var hemma typ halv fem och då gjorde jag hemkunskapsläxan och kollade på tv. Jag har fixat mina naglar idag också blev rosa den här gången.

Xoxo

En ganska ny tröja som jag sa att jag skulle lägga ut förut men har nt gjort det så nu får ni se vad jag köpte då.

Haha, tröjan ser inte så fin ut på bild och inte världens bästa kamera men det är en typ oversize tröja så.

Man fick med några vita tofsar på köpet!

Presentation


Hej! Jag är en glad tjej på snart 14 år. Här kommer ni få läsa om min vardag, outfits, hästar och mycket mer. Så kika in här så ofta som möjligt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards