amandaivansson

Alla inlägg den 23 januari 2014

Av Amanda Ivansson - 23 januari 2014 20:50

Klar med pluggningen! Åkte in och mötte mamma på stan idag. Vi skulle kolla på schabloner till mitt rum och så köpte jag en BB cream.

I helgen alltså imorgon, börjar jag och pappa bära ut möbler och ordnar till vi ska måla. Det blir målning hela helgen men ser så mycket framemot att få det nymålat efter åtta år med en rosa hjärttapet, liksom hallå!!.. Haha! Det kommer vara vita vägar med text på väggen. Ser väldigt mycket framemot att få inreda lite snyggare och med färger. Tänkte mig basfärger som grund, alltså på väggarna men med snygga kuddar, några tavlor och fotovägg. Ska även sätta upp en spegel och få det lite mysigare bara.

I julklapp fick jag presentkort på en nagelsalong av mammas kompis. Jag ska få gå och göra en permanent lackning alltså inte gelenaglar utan bara manikyr. Åker in direkt efter skolan och träffar mammas kompis och sen går dit!

Har massa grejer att se framemot nu och jag känner mig pigg och glad trots skolan och vardagen har börjar som vanligt igen!

Presentation


Hej! Jag är en glad tjej på snart 14 år. Här kommer ni få läsa om min vardag, outfits, hästar och mycket mer. Så kika in här så ofta som möjligt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards