amandaivansson

Alla inlägg den 21 januari 2014

Av Amanda Ivansson - 21 januari 2014 16:47

Ja... Massa läxor som skas göras nu den här veckan, eller mest läxförhör/prov. Så nu blir det nog plugg varje kväll den här veckan...

I fredags var jag jag och gymma med Addis, det var typ första gången jag var på ett "riktigt" gym. Vi gick till sats där Addis har gymkort så jag provtränade. Det var kul, skulle gärna börja på gym! Sen var jag med två kompisar.

I lördags var det bara jag och Aggi som åkte till ridningen för Astrid och Esther var sjuka.. Men jag är väldigt nöjd med mina pass på Hilmer och Amigo så jag längtar tills lördag, vi ska ha en vikarie på ridningen men det ser jag faktiskt framemot så någon annan kanske ser vad jag ska förbättra och hur jag ska göra det.

Det har kommit en ny ponny till ridskolan som heter Vanessa. Hon är en C-ponny som är 4 år gammal och väldigt söt!

Presentation


Hej! Jag är en glad tjej på snart 14 år. Här kommer ni få läsa om min vardag, outfits, hästar och mycket mer. Så kika in här så ofta som möjligt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards