amandaivansson

Alla inlägg den 16 december 2013

Av Amanda Ivansson - 16 december 2013 22:23

Sista veckan i skolan det här ÅRET, känns ganska overkligt men så är det! Nu ser jag mest fram emot julafton och min födelsedag! Imorgon har jag en so-uppgift sen är jag ledig. Har ganska mycket som jag ska göra och som ska fixas innan jul. Ska köpa sista julklapparna till Astrid och Addis. Jag vet inte vad jag ska ha för kläder på julafton så det ska oxå fixas men det kommer ni få se.

Men nu till min vecka, idag var jag med Addis och sen lite plugg, imorgon ska jag klippa mig, mammas kompisar kommer hit på onsdag på middag, kanske blir sista träningen för i år på torsdag, på fredag bli jag hemma och myser, i helgen blir det ridning och julfix. Skulle vilja hinna göra julgodis oxå men det får bli om jag har tid.

Blir en hel del bloggning under veckan oxå nu när jag är ledig från läxorna ett tag!



Presentation


Hej! Jag är en glad tjej på snart 14 år. Här kommer ni få läsa om min vardag, outfits, hästar och mycket mer. Så kika in här så ofta som möjligt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards