amandaivansson

Direktlänk till inlägg 11 december 2013

Hemma

Av Amanda Ivansson - 11 december 2013 16:55

Har nyss kommit hem från en lång dag i skolan, den längsta på hela veckan typ.. Men men ska vara duktig och plugga till matte o no provet på fredag.
Har funderat lite på några roliga/ spännande inlägg som jag ska göra men vad vill ni se/ läsa om?
Kommentera gärna!

Gud vad snyggt det är med gelenaglar!! Skulle sååå gärna vilja ha sånna!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Ivansson - 14 februari 2014 19:57


Har inte bloggat på länge vilket har vairt rätt skönt att bara lägga bloggen åt sidan ett tag. Men nu börjar jag få lite ny energi till bloggen. Jag får bl.a. lite inspiration från andra bloggar. Som jag har sagt så åker jag till Spanien på torsda...

Av Amanda Ivansson - 5 februari 2014 18:23


Idag blir det en ganska slapp kväll för mig.. Har precis satt mig i soffan och kolla på tv. Blir lite pluggning idag. Alexis ska sova här så det blir kvällspromenad senare... Jag sover hos Addis imorgon och det blir stan på fredag! Skönt med en t...

Av Amanda Ivansson - 3 februari 2014 21:54


Resa bokad till Spanien under sportlovet!!! Blir en hel del sol, bad och promenader med mamma och Eliza! ...

Av Amanda Ivansson - 3 februari 2014 16:50


Har precis duschat och sjunkit ner i soffan med mjukiskläder och mobilen - skönt! Ser ut som det kan bli en ganska bra vecka det här med studiedag på fredag! Igår var jag och mamma i stan och jag köpte tre blusar från Belle shoes. En som ser näst...

Av Amanda Ivansson - 30 januari 2014 21:18

Såg att Gina trixig har släppt sin Grand prix collection nu med så mycket snygga grejer! Några kläder/ outfits till både häst och ryttare! ...

Presentation


Hej! Jag är en glad tjej på snart 14 år. Här kommer ni få läsa om min vardag, outfits, hästar och mycket mer. Så kika in här så ofta som möjligt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards