amandaivansson

Alla inlägg under oktober 2013

Av Amanda Ivansson - 11 oktober 2013 16:17

Nu sitter jag i bilen på väg till Dalarna. När jag kommer upp ska jag träffa en kompis och så ska vi hitta på något. I morgon ska jag rida på fm sem ska jag till pappa. Uppdaterar mer om ridningen i morgon.
Hade inte så mycket att skriva om men återkommer när jag har det ;)

Lite höstbilder jag tog när jag gock till skolan.

Av Amanda Ivansson - 10 oktober 2013 22:50

Hej!
Haha, är det bara jag som har svårt att hitta på en rubrik.? Idag efter skolan blev det ingen friidrott eller springning. Jag gjorde läxor och packade för i morgon bär det av mot Dalarna. Har med mig springkläder upp så nu ska jag ut och springa. Alexis (en hund) ska följa med dit så gan får också följa med :) Gör inlägg när jag är där. Har med mig nagelgrejer upp så vi får se om jag hinner fixa naglarna men isf kommer det upp i ett inlägg!

Godnatt ;)

Av Amanda Ivansson - 10 oktober 2013 06:38

Hej!
Idag är det skola som vanligt. Jag vet inte om jag ska på träning idag men annars tänkte jag springa här hemma med En kompis. Måste plugga och packa oxå för i morgon åker jag till Dalarna.

Jag kommer göra ett inlägg ikväll och jag tänkte göta en hiss på typ väskor någon dag.. Låter det bra? Och på kläder ;)

Xoxo

Av Amanda Ivansson - 9 oktober 2013 19:55

Idag var jag oå hööks och H&M. På hööks köpte jag två hoodies, olja till skorna och ett par ridvantar. På H&M köpte jag värmespray och saltvattensspray.

Av Amanda Ivansson - 9 oktober 2013 08:59

Hej!
Igår såg jag på svenska hollywood fruar. Det är så kul att se på! Idag börjar jag 9:40 så det är sovmorgon!!! Alltid skönt med sovmorgon! ;) Efter skolan ska jag som sagt till stan tror jag. Om jag orkar och hinner gör jag kanske ett inlägg ikväll om när jag målar naglarna.

Måste snart gå till skolan.

Hejdå

Av Amanda Ivansson - 8 oktober 2013 22:18

Ja, idag var det skola igen... Tisdagar är inte den roligaste dagen har 4 lektioner innan lunch.. :( Jag ser fram emot i morgon flr då ska jag kanske in till stan :)

Kort inlägg men tänkte fixa mina naglar nån dag när jag har tid så det kommer självklart upp här.

Godnatt ;)

Av Amanda Ivansson - 8 oktober 2013 06:41

Hej hej!
Åhh, det var så kul igår när vi var i stallet!! Det märks verkligen att det är höst.. Men jag längtar till vintern och mycket snö och galoppera i!

Glömde skriva i första inlägget att jag kommer lägga upp inlägg om att måla naglarna. Inte varje dag då men när jag fixar mina naglar.

Tjingeling (vet ej hur det stavas men..)

Av Amanda Ivansson - 7 oktober 2013 22:33

Tjenare bloggen!
Idag var det skola som vanligt men ändå ganska skön vecka nu, idag hade jag 4 lektioner och vad jag vet så har jag bara en svenska läxa den här veckan så aa ganska chill vecka. Direkt efter skolan mötte jag min kompis för jag skulle följa med henne när hon provred en jättefin medryttarponny. Det var så mysigt stall o människor o hästar såklart! Kom hem typ 9 då åt jag och kolla lite på tv.

Börjar 8:10 i morgon så godnatt bloggen!

Presentation


Hej! Jag är en glad tjej på snart 14 år. Här kommer ni få läsa om min vardag, outfits, hästar och mycket mer. Så kika in här så ofta som möjligt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards