amandaivansson

Alla inlägg under oktober 2013

Av Amanda Ivansson - 17 oktober 2013 06:42

Går upp tidigt i dag men skriver lite först. Idag är det torsdag och friidrott vet nt om jag ska gå på den...? Det är ganska jobbigt på träning för jag o min kompis tränar med vissa aol typ tränar 5 dagar i veckan så aa, men det är skitskönt när man har tränat för då känner jag mig lite duktig och så känner jag mig fresch när jag tränar aå det är kul. Om jag inte går på träning kanske Astrid och jag fotar ikväll så snart lommer förhoppningsvis bilder upp! Nu måste jag göra mig i ordning.

Av Amanda Ivansson - 16 oktober 2013 22:25

Idagvhar det vart en vanlih skoldag när jag kom hwm städade jag mitt rum för det var lite kaos...! Sen gjorde jag läxor så nu hat jag inga läxor vad jah vet förrän nästa vecka då jag har prov.. :/ men nu är jag fri från läxor den här veckan iaf. Fast ska nog börja plugga matte redan den här veckan. Ååhhh vill att drt ska bli helg!!!

Av Amanda Ivansson - 16 oktober 2013 18:07

Nu ska jag göra läxor, en läsläxa i svenska och engelska läxa.. Sen ska jag väll kolla på tv och bara chilla som man brukar göra en vanlig vardagskväll. Ser framemot helgen för då ska jag rida Benjamin och kanske vara med någon kompis.

Återkommer sen när jag kanske har nått roligare att skriva om.
Btw gillar ni bloggen? Kommentera gärna!

Tjingeling

Av Amanda Ivansson - 16 oktober 2013 07:15

Idag har jag sovmorgon! Typ bästa dagen på hela vevkan. Men det är en helt vanlih skoldag som alla andra skoldagar.. Nu ska jag upp och duscha ocj göra mig i ordning innan skolan.
Nu har jag haft min blogg i ca 2 veckor eller inte riktigt jag har hadt den ganska länge men inte skrivit något. Men jag är sjukt glad att så många ändå läser min blogg och hoppas att fler kommer göra det!

Har lite däligt med bilder men ska fråga min kompis som ör skitduktig på att fota om vi kan fota nån dag så då kpmmer det upp.

Av Amanda Ivansson - 15 oktober 2013 22:30

Idag var det skola som alltid.. När jag kom hem satt jsmag vid datan ett tag och pluggade. Kollade på svenska hollywoodfruar nu ikväll, asså Gunilla gör hela programmet. Nu ska jag snart sova så godnatt!

Av Amanda Ivansson - 14 oktober 2013 22:49

Haha, kom inte på nån bra rubrik!
Gör en hiss på snygga vöskor, stövlar, kläder och smycken.

Håll koll på bloggen i morgon oxå!

Godnatt

Av Amanda Ivansson - 14 oktober 2013 19:49

Hej igen
Har precis ätit middag. Nu ska jag plugga lite och packa upp från helgen. Sen ska jag kolla på tv och bara ta det lugnt och ha lite myskväll. Om två veckor är det höstlov, vet inte riktigt vad jag ska göra men kanske vara i stallet och åka upp till Dalarna några dagar och vara med kompisar. Väldigt kort inlägg men kanske bloggar ikväll.

Xoxo

Av Amanda Ivansson - 14 oktober 2013 18:11

Idag har vart en ganska bra dag ändå, på hemkunskapen som var min första lektionen gjorde vi taco mat. Sen hade jag so o no... som är mindre kul men men helt okej.. Sen hade jag idrott och då hade vi styrke träning :) När jag kom hem så satt jag vid datan ett tag och kolla och lyssna på musik. Jag har gjort mat idag för mamma kommer hem sent ;)

Presentation


Hej! Jag är en glad tjej på snart 14 år. Här kommer ni få läsa om min vardag, outfits, hästar och mycket mer. Så kika in här så ofta som möjligt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards