amandaivansson

Alla inlägg under oktober 2013

Av Amanda Ivansson - 20 oktober 2013 13:00

Nu har jag pluggat matte som jagvhar prov i på fredag och inte torsdag. Så här blev naglarna iaf! Silverlack som funkar till de mesta outfits. Jag och min kompis ska fota idag så det kommer förhoppningsvis upp foton idag.

Av Amanda Ivansson - 20 oktober 2013 10:09

Hej!
Nu ska jag fixa mina naglar sen ska jag plugga till mitt matte prov som är på torsdag. Det kommer upp ett inlägg när jag har fixat naglarna så får ni se hur det blev. Senare kanske jag ska vara med några kompisar och då kanske vi fotar. Ikväll börjar solsidan!! Och det är nya avsnitt så det ska jag kolla på!
Kolla in bloggen lite senare!
Tjingeling

Av Amanda Ivansson - 19 oktober 2013 22:32

Tjenare bloggen!
Säger det igen, är så SJUKT glad att så många läser min blogg!!! Ni får gärna kommentera om vad jag ska skriva om och sånt!
Idag åkte jag till stallet med mina kompisar och jagares Benjamin. Har bara skrittat ut på honom förut och trodde att han var en lugn o snäll häst fast ändå med egen motor men idag var han skitpigg. Vi hade markarbete med trav o galoppbommar på voluterna men annars rätt nöjd. Sen tog vi bussen hem och jag åkte hem och duscha och fixade mig för sen följde jag med mamma och hennes kompisar ut och ut. Nu har jag bara vart hemma och chillat framför tv:n ett tag men nu ska jag snart sova ska bara kolla lite på paden först, är trött och väldigt mätt så godnatt snart dåe! Imorgon ska jag plugga, chilla, vara med kompisar kanske och om jag hinner skulle jag vilja gå ut och springa.

Xoxo

Av Amanda Ivansson - 18 oktober 2013 21:43

Första gången jag bloggar från datan. men iaf idag var det skola sen har jag bara varit hemma och vart på promenad med Alexis. Har precis kollat på tv och nu ska jag snart gå och göra mig i ordning innan jag ska gå och sova. Fick tillbaka mitt spanska-prov idag men annars hände inget speciellt mer än lektioner såklart. I morgon ska jag gå upp tidigt och åka till stallet... jag ska rida Benjamin! bloggar nog när jag kommer hem i morgon och kanske på morgonen om jag har tid.



Av Amanda Ivansson - 18 oktober 2013 08:09

Ååhh, äntligen blir det snö istället för regn!!! Tjoho!!! Var tvungeb att göra ett inlägg!

Nu ska jag snart gå till skolan.

Av Amanda Ivansson - 18 oktober 2013 06:48

Åhh, äntligen fredag!! Idag är det skola som vanligt. Har insa läxor eller nått- skönt!! Ikväll Dka jag bara vara hemma och kolla på tv och vara med en kompis tror jag. Nu måste jag gå upp men kika in här ikväll!

Xoxo

Av Amanda Ivansson - 17 oktober 2013 22:20

Jag var på träningen idag och det var kul och lagom jobbigt. Vi körde uppvärmning såklart men sen sprang vi typ intervaller på banan och styrke träning men det var inte så jobbigt. Min kompis skickade några bilder till mig från när jag hyrde häst så dom kommer upp nu. Imorgon är det FREDAG!!! ;) Ska vara med en kompis imorgon tror jag och vi ska fota.

Godnatt ;)

Av Amanda Ivansson - 17 oktober 2013 15:58

Ska snart på träning! ;) Ska bli kul men lite jobbigt för vi tränar mycket kondition nu som t.ex intervaller upp för backar osv och styrke träning. Men det är aå skönt efteråt när man kommer hem och kollar på tv och bara tar det lugnt.
Det blir tyvär ingen fotning idag men kanske imorgon så åter kommer då om inte ikväll!

Presentation


Hej! Jag är en glad tjej på snart 14 år. Här kommer ni få läsa om min vardag, outfits, hästar och mycket mer. Så kika in här så ofta som möjligt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards