amandaivansson

Alla inlägg den 31 oktober 2013

Av Amanda Ivansson - 31 oktober 2013 20:12

Är nyducshad- så skönt! Har ätit och ja, nu sitter jag i soffan och kollar på tv, dricker te och äter choklad.

Idag var jag i stallet som igåe och jag red Bella idag igen. Det gick lite sisådär... hon är väldigt snäll och mysig när man både rider och sköter om henne men när man kommer till ridningen så är hon ganska stark och lite typ stel och ställa till höger. Men det är kul ändå-man får ju rida liksom!! Jag fick även testa rida Pickan och det var lite skillnad från en lite större "maffig" nordsvensk, han ar ju lite enklare att ställa och böja osv.

Imorgon ska vi till stllet igen och jag får roda Bella då oxå, ska bli skoj. Jag ser faktiskt jätte myckey fram emot att rida imorgon och göra allting ännu bättre för idag kändes det aom att vi hade lite dragkamp ibland, haha!

Förhoppningsvis kanske jag oxå får en medryttarponny där!!

Bilden är sen jag red Benjamin i lördags.

Av Amanda Ivansson - 31 oktober 2013 07:54

Igår sov Astrid över jos mig och aen åjte vi till stallet. Jag red en nordsvensk häst som heter Bella. Vi red ut och det gick bra, hon var väldigt skön att sitta på men lite större och bredare än lilla labolina som är en b-ponny. Astrid ska rida i dag oxå och jah fick eoda Bella idag igen så det ska bli skoj!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en glad tjej på snart 14 år. Här kommer ni få läsa om min vardag, outfits, hästar och mycket mer. Så kika in här så ofta som möjligt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards