amandaivansson

Alla inlägg den 23 oktober 2013

Av Amanda Ivansson - 23 oktober 2013 22:16

Glömde skriva det igår men då köpte jag fiskar, fyra stucken och godis till Alexis. Idag var jag med mamma och köpte toningsfärg, så jag ska tona det till helgen tror jag. Lite spänd på hur resultatet kommer bli...! Jag var på Åhléns idag och köpte en present till min kompis och ett nagellackskit till mig med ngelolja osv.

Av Amanda Ivansson - 23 oktober 2013 06:53

Idag är det onsdag och det betyder sovmorgon!! OMG det är snart lov!! Ja, idag iaf ska jag bara vara i skolan såklart, plugga och bara göra ingenting typ. Jag bet nt riktigt vad jag ska skriva... Har ju redan skrivit om höstlovet.. Hmm..??
Kommentera gärna typ frågor eller något så det blir kanske roligare att kolla bloggen och så där. Jag ska fixa lite med bloggen när jag har tid.
På lördag är det ridning som vanligt. De är dressyrträning då och jag har Benjamin. Får vi se hur det går, men det går säkert bra. Förra gången som jag kanske sa förut så var han väldigt pigg. Har bara skrittat honom förut så nu var första gången jag red honom på "riktigt".

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en glad tjej på snart 14 år. Här kommer ni få läsa om min vardag, outfits, hästar och mycket mer. Så kika in här så ofta som möjligt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards