amandaivansson

Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av Amanda Ivansson - 7 oktober 2013 22:33

Tjenare bloggen!
Idag var det skola som vanligt men ändå ganska skön vecka nu, idag hade jag 4 lektioner och vad jag vet så har jag bara en svenska läxa den här veckan så aa ganska chill vecka. Direkt efter skolan mötte jag min kompis för jag skulle följa med henne när hon provred en jättefin medryttarponny. Det var så mysigt stall o människor o hästar såklart! Kom hem typ 9 då åt jag och kolla lite på tv.

Börjar 8:10 i morgon så godnatt bloggen!

Av Amanda Ivansson - 7 oktober 2013 06:24

Hej!
Då var det måndag och skola igen då men ändå ganska skön dag för mig jag har bara fyra lektioner. Igår satt jag vid datan och kolla på grejer jag vill ha från bl.a hööks de har så mycket snygga saker! Efter skola idag ska jag möta min kompis för vi ska åka till ett stall och kolla. Kanske berättar mer sen ikväll. Ska försöka göra typ 2 inöägg varje dag men minst 1 iaf bara jag har nått att skriva om så det inte blor tråkigt och läsa. Hoppas ändå att ni tycker bloggen är bra fast jg inte gjort så många inlägg..?

Ha det så bra!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en glad tjej på snart 14 år. Här kommer ni få läsa om min vardag, outfits, hästar och mycket mer. Så kika in här så ofta som möjligt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards